ΑNOIΞΑΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!
Η ώρα της κρίσης έφθασε. Στην ώρα της. Λες και είχαμε ραντεβού! Από εδώ και πέρα θα αναμετρηθώ με το κατεστημένο της Φλώρινας σε κάθε επίπεδο.
 Είτε επειδή όπως λέγεται έχω πολλά και δεν φοβάμαι να χάσω τα λίγα, είτε επειδή δεν έχω τίποτα όπως επίσης λέγεται, και δεν έχω να χάσω τίποτα. 
Τι θα κερδίσω;
Μα τον αγώνα μίας ζωής μετ εμποδίων. Αυτόν τον αγώνα που έχω δώσει και δίνω καθημερινά σαν γυναίκα, σαν επαγγελματίας,  σαν άνθρωπος, και για τον οποίον είμαι υπερήφανη κι εγώ και τα παιδιά μου.
Η μεγάλη μου μύτη είναι αλήθεια πως χώνεται παντού. Τι να κάνω έχω μεγάλη μύτη. Οσφραίνομαι βλέπετε καλά. Έχω και δυο ωραία και μεγάλα ματιά και βλέπω καλά. Έχω και δύο αυτιά. Έχω δυνατό και το αισθητήριο της γεύσης…. Αυτά δεν μπορεί να μου τα στερήσει κανείς.
Τον κακό τον λύκο τον φοβούνται ξέρετε στο μαντρί. Είναι βλέπετε και η Κοκκινοσκουφίτσα που κινδυνεύει από τον λύκο. Γι αυτό όμως υπάρχει ο Βοσκός, τα κομματόσκυλα και οι κυνηγοί κεφαλών. Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Σαν παραμύθι.
Έχω ένα ΑΦΜ ως φυσικό πρόσωπο. Αυτό ναι. Θέλουν να το πολεμήσουν με κάθε τρόπο. Πως; Απαξιώνοντας κάθε επαγγελματική μου προσπάθεια μέχρι τελικής μου εξόντωσης. Επικαλούμενοι ένα «σκανδαλώδες οικονομικό παρελθόν» κομμένο στα μέτρα τους – επειδή έτσι τους βολεύει -  και στοχεύοντας στην επαγγελματική μου απομόνωση από δημόσια αλλά και από ιδιωτικά έργα.
Που ήταν τόσα χρόνια οι φρουροί της Φλώρινας ; Μήπως θέλουν να μας πουν πως ήξεραν αλλά δεν μιλούσαν, επειδή με  συμπαθούσαν ή με λυπόνταν; Γιατί έτσι ξαφνικά, εμφανίστηκαν οι κουκούλες; Για να προστατέψουν τον τόπο από εμένα ή για να προστατευθούν  και να προστατέψουν «τους  αμνούς»;
Χαίρομαι που μου δίνουν την ευκαιρία να σας τους συστήσω ή και να σας τους επανασυστήσω. Μπορεί να μην τους βλέπετε αλλά τους έχετε μυριστεί, κι ας έχετε μικρή μύτη κι ας κάνετε μερικοί πως απολαμβάνετε την «ευωδία». Δεν μπορούμε άλλωστε να έχουμε όλοι τα ίδια χαρίσματα.
Εγώ δεν έχω να απολογηθώ για τίποτα. Είμαι στη διάθεση κάθε αρμόδιας αρχής να με ξεσκονίσει. Στη κυριολεξία.
Ας το σκεφτούν οι κουκουλοφόροι. Με κουκούλες βλέπεις αλλά ούτε και με καπελάκια μπορείς να πας στα δικαστήρια.
Αλήθεια, αν αληθεύουν αυτά που λένε για εμένα, γιατί δεν μου κάνουν μήνυση; Διότι, όλα όσα λένε είναι λόγια του αέρα. Εγώ ό,τι λέω το λέω με στοιχεία και το στέλνω στους Εισαγγελείς. Και έχουν ήδη ασκηθεί οι πρώτες ποινικές διώξεις. Εγώ ό,τι λέω το λέω επώνυμα, χωρίς κουκούλα. Αυτές είναι η μεγάλες μας διαφορές: Εγώ μιλάω με στοιχεία και όχι με ρουφιανιές. Εγώ μιλάω επώνυμα και χωρίς την κουκούλα του χαφιεδο-ρουφιάνου. Εσείς, αγαπητοί αναγνώστες, διαλέγετε ποια φωνή θέλετε ν’ ακούτε. Την δική μου ή των κουκουλοφόρων.
Έχω  υποχρέωση στον εαυτό μου και σε όσους με πίστεψαν , να τελειώσω τον αγώνα που ξεκίνησα από την εφημερίδα μου. Εδώ άρχισαν και εδώ θα τελειώσουν όλα.
Ας είμαι εγώ η χαμένη.
Ντόρη Κουτουράτσα
 Φλώρινα 28-2-2012




24 comments :

Ανώνυμος είπε...

...Πάλι έγραψες...μη πτοείσαι...ακόμα και αυτοί που είχαν κάποιους ενδοιασμούς για την δίωξή τους..τώρα εξαφανίστηκαν. Επιτέλους ας ξεχωρίσουν τη διαφορά του να τρέχεις και να αγωνίζεσαι μόνη σου, από το να έχεις τη δυνατότητα να διαχειρίζεσαι δημόσιο χρήμα, "διασυνδέσεις και πλάτες". Και αν πια αυτή η χώρα οδηγήθηκε σ΄αυτή τη κατάσταση από αυτά τα υποκείμενα και πρέπει να αρχίσει η κάθαρση από την Φλώρινα, ας αρχίσει επιτέλους. Δεν είναι λίγοι αυτοί που ζουν και απολαμβάνουν, πολύ περισσότερα από αυτό που τους επιτρέπουν οι απολαβές από την εργασία τους. Άνοιγμα λογαριασμών ΤΩΡΑ!Και στη Έλλάδα και στο εξωτερικό...σε όλον τον κόσμο(Κάτι ξέρω εγώ!).Και τότε θα γελάσει κάθε πικραμένος...
(συνεχίζεται...)

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητη κρουά-κρουά, είναι ξεκάθαρο πλέον πως «πείραξες» το ρουφιάνικο κατεστημένο στο πανέμορφο χωριό της Φλώρινας (την παροιμία φαντάζομαι την ξέρεις για τους γερμανούς και τους ρουφιάνους-αν και απ’ότι φαίνεται θα μας κατσικωθούν και οι πρώτοι, οπότε καλό ένδοξο ’40). Με ανοιχτό μυαλό και δημοσιογραφική αγάπη πάλεψες και παλέβεις να ελέγξεις το δημόσιο βίο των πολιτικών της περιοχής. Ο αγώνας σκληρός. Τί νόμιζες; Θα σε αφήσουν έτσι; Θα αντεπιτεθούν με ότι όπλα (δεν) διαθέτουν. Έκαναν το αντίβαρο-«απόβαρο» μπλογκ της τσούσκας. Λένε, λένε, λασπολογούν, γίνονται χυδαίοι και ψεύτες, νομίζοντας ότι θα σε θίξουν. Το μόνο που καταφέρνουν είναι να ρεζιλεύουν τα αφεντικά τους. Γιατί μην ξεχνιόμαστε, εντεταλμένα όργανα είναι, «αγγαρεία κάνουν», με το χειρότερο τρόπο. Η επαγγελματική και προσωπική σου ζωή δε με ενδιαφέρει καθόλου. Δε θα σε παντρευτώ, αναγνώστης σου είμαι. Ένας επαγγελματίας φυσικά θα προσπαθεί για το καλύτερο. Αυτό ισχύει και για τους αιρετούς. Αλλά προσοχή όχι όταν είναι αιρετοί, αλλά όταν είναι επαγγελματίες. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι τα λεγόμενά σου να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Αυτό εξάλλου φαίνεται και από τη συμπεριφορά της δικαιοσύνης που ενεργοποιήθηκε. Εσύ γιατί να έχεις πρόβλημα; Και αν είναι να έχεις, οι κατήγοροί σου ας σε πάνε στον εισαγγελέα, γιατί προφανώς ενδιαφέρονται και αυτοί για το δημόσιο χρήμα. Αλλά μάλλον αστείο είπα. Τέλος, το μοιραίο λάθος που έκαναν: ΟΙ ΑΝΟΜΙΕΣ, ΠΑΡΑΝΟΜΊΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΔΕ ΣΥΜΨΗΦΙΖΟΝΤΑΙ, ΑΠΛΑ ΤΙΜΩΡΟΥΝΤΑΙ.

Καλό απόγευμα σε όλους, ανεξαιρέτως.

Ανώνυμος είπε...

Καλα βρε Ντόρη πως ξεπεσες έτσι... τι επίπεδο είναι αυτό που μας παρουσιάζεις... τι είναι αυτά περί αγώνα που ξεκίνησες με την εφημερίδα σου που γράφεις. Δηλαδη δίνεις δίκιο σε όσους μέχρη σήμερα λέγανε ότι την εφήμερίδα την έβγαλες για να εκδηκιθείς άτομα. Ειλικρινά λυπάμε που ξέπεσες τόσο.

Μία Φίλη Βάσω Σ.

κρουα 21 είπε...

κρουά γιά ψάξε
1. Σε ποιό συνεργείο αυτοκινήτων ο δήμαρχος πηγαίνει για σέρβις όλα τα δημοτικά οχήματα?

2Ψάξε πόσες αποδείξεις και τιμολόγια κόπηκαν στο συνεργείο αυτό με οφειλέτη τον Δήμο Φλώρινας?

3 ψάξε πόσα συνολικά χρηματικά ποσά διακινήθηκαν για την συντήρηση επισκευή δημοτικών οχημάτων στο συγκεκριμένο συνεργείο

4Ψάξε και δημοσίευσε ποιά είναι η σχέση ιδιοκτήτη συνεργείου με τον τοπικό πρόεδρο στην Μελίτη

5 τι δηλώσεις έκανε το περασμένο καλοκαίρι σε σκοπιανό δημοσιογράφο ο τοπικός πρόεδρος της μελίτης εάν ακόμη είναι και πρόεδρος του ουράνιου τόξου στην Φλώρινα και εάν ήταν αυτός που κουβαλούσε το γνωστο αμπεσενταρ στο φιλίπειο κατα την περιβόητη εκείνη παρουσίαση ?

5 ποιά είναι η πολιτική σχέση του τοπικού μελίτης με συγγενικό πρόσωπο του νυν δημάρχου φλώρινας και εάν το συγγενικό πρόσωπο αυτό είναι ιδρυτικό μέλος του ουράνιου τόξου στην Φλώρινα

επιτέλους να μάθουμε που και σε ποιούς πάνε τα λεφτα του δήμου μας.

κρουα 21 είπε...

κρουα αν θες μην το δημοσιεύεις...στο νεα φλωρινα στην ανάρτηση "οι φίλοι του τρένου απαξιώνουν την δράση κλπ κλπ"κατέθεσα ένα σχόλιο ίσως για προφανείς λόγους ο ιδιοκτήτος του να μην το δημοσιεύσει ..έτσι αποφάσισα να στο κοινοποιήσω και σε σένα για ΄΄εχω ένα πιστό αντίγραφο και όλοι μας να βγάλουμε ποιοι δουλευουν για ποιούς και ποιούς...το σχόλιο έχει ώς εξής...

ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΥΙΑ ( ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ) ΚΥΡΙΕ πΕΡΙχχχχχχ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΈΓΡΑΨΕΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ Η ΣΤΟ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΤΡΙΑχχχχχχχχχ ? .ΠΟΙΟΣ ΤΕΛΩΣ ΠΑΝΤΩΝ? Τα ΚΕΙΜΕΝΑ στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν ΣΤΟΥΣ αναγνώστες ΣΤΗΝ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ Η ΑΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΕΙΔΗΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ Η ΕΙΔΗΣΙΟΓΡΑΦΙΑ .ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ευθύνη των ΚΕΙΜΕΝΩΝ (αστική και ποινική) βαρύνει τους ΚΕΙΜΕΝΟΓΡΑΦΟΥΣ..ΓΙΑΥΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΣΥ Η Ο ΤΡΙχχχχχχχχχ Η Ο ΓΙχχχχχχχχ Ο Αχχχχχχχχχ ? ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΈΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΙΟ ΕΓΚΥΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΩΣ ΠΙΣΤΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝΟΝΥΜΩΣ ΚΡΥΠΤΟΜΕΝΟΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΒΟΣχχχχχχχχχχ ΜΕ ΤΗΝ Η ΟΧΙ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΒΟΣχχχχχχχχχ...ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ? ΟΝΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΓΡΑΦΕΑΣ ? ΜΗΠΩΣ Η ΕΝΩΣΗ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΑΣ? ΜΗΠΩΣ Ο ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ Η Ο ΚΑΦΕΤΖΗΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΓΩΝΙΑ ? ΜΗΠΩΣ Η ΚΑΜΙΑ ΜΥΣΤΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ? ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΟΝ ΤΕΛΩΣ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΚΟΨΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΑΦΟΥ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ....ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ !

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΕΙΜΕΝΟΓΡΑΦΟΣ ?

Ανώνυμος είπε...

Ντόρις, δεν είσαι η αγία και δεν ήσουν ποτέ.
Μια μέση επιχειρηματίας ήσουν,με όλα τα προβλήματα και τις ιδιαιτερότητες του κλάδου σου.
Τα έβαλες με ένα κατεστημένο, ας υποθέσουμε και για επαγγελματικούς λόγους ακόμα, ας πούμε ότι δε σου κάναν τα χατήρια. Και σου βγάζουν τώρα και κανά 2-3 άπλυτα,έτσι για να βγούν.
Το θέμα είναι ότι εδώ μάτια μου έχουν βγεί στη φόρα ζητήματα και νοοτροπίες (κι όχι απαραίτητα ποινικά)που ο κόσμος δεν τα γνώριζε σε αυτό το πλάτος.
Ακόμα και κανείς τελικά να μην καταδικαστεί, ο τρόπος και τα σκεπτικά που βγήκαν στη φόρα φτάνουν για να μαζευτεί η λογική που οδηγεί στη λαμογιοσύνη, κι όλοι θα είναι πιο προσεκτικοί.
Οσο για την τσιφλικομαγκιά, θα έρθει η ώρα που θα αποδωθεί από τον κόσμο, όταν κι όπου πρέπει.
Αρκεί να μη κολλήσει και σε σένα...

ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΗΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Πλάκωσαν και οι κουκουλοφορεμένες τσούσκες. Η καλή σου φίλη Βασω Σ. και η μετριοπαθής φεμινίστρια! Η τελευταία να ξέρεις είναι μεγαλύτερη ρουφιάνα από τη πρώτη, από τον τρόπο που γράφει. Κλασσική μέθοδος ρουφιάνων.
Ντόρη μου το ξέρεις βέβαια πως σε εχθρεύονται και ανδράκια και γυναικάκια. Καλά κάνεις και τους δίνεις διέξοδο. Δυστυχώς όμως δεν ξέρουν τι χαρτιά έχεις στα χέρια σου γι αυτά που σου σέρνουν. Περιμένω με αγωνία την μεγάλη ανατροπή με αποδείξεις όπως λες και είμαι βέβαιος πως θα το κάνεις, αλλά δεν ξέρω πότε. Ίσως όταν αντιληφθείς πως έχουν αυτοεξευτελιστεί τελείως.
Εν αναμονη και θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι.

Ανώνυμος είπε...

η Βάσω Σ. σίγουρα δενείναι φίλη αδελφή. Μήπως είναι φίλη προισταμένη;

ΒΟΥΝΙΣΙΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ είπε...

KROYA KANOYME NTOY AΠO ΠΑΝΤΟΥ! Η ΜΑΧΗ ΞΕΚΙΝΗΣΕ.

Ανώνυμος είπε...

Ντόρη πες τους σχολιαστές σου ότι λαμογιά είναι και το γλύψιμο...και ό,τι καταφέρνει κάποιος μέσω αυτού...αποκαλύπτονται ζητήματα και νοοτροπίες (κι όχι απαραίτητα ποινικά) αλλά αηδιαστικά γλυωδέστατα, που ο κόσμος τα γνωρίζει σε αυτό το πλάτος και το μήκος...απλά τα λέει από πίσω τους!
Όταν θα ποινικοποιηθεί και αυτό...πού θα οδηγηθεί άραγε ο φεμινισμός(σκέτος);Γιατί ο μετριοπαθής..μπορεί αυτά και να τα σηκώνει..γιαυτό και είναι μέτρια παθής)

Ανώνυμος είπε...

Διακρίνω ΣΟΦΙΑ στο σχόλιο με υπογραφή ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΗΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΑ. Μήπως έχει περπατήσει τους δρόμους του τσαγιού η τόση ΣΟΦΙΑ;

Ανώνυμος είπε...

Λάβρυς,λάβρυς!
Ντόρις,ξέρεις τι είναι;Έχεις ακούσει;Έχουν και σύμβολο τον διπλό πέλεκυ.
Αν κατάλαβες, έχει καλώς,αν όχι θα σου εξηγήσω αύριο. Τότε θα καταλάβεις το μένος του πολύπλοκου και πολυποίκιλου ανθρώπου.Πολλοί είναι οι λόγοι κυρίως ψυχολογικοί,της ψυχής δηλαδή.

Ανώνυμος είπε...

Φωτιά και λάβρα η λάβρυς. Νόμισε πως έβγαλε λαβράκι για να στα ρίξει Ντόρη μου ...χοντρά.
Και επειδή, μάλλον έχει φάει τα μούτρα της πάνω σου, ζήτησε καταφύγιο σε μιά κόκκινη καυτή αγκαλιά για να της δημοσιεύσουν το υβριστικό σχόλιο για το πρόσωπό σου! Και αυτοί άλλο που δεν ήθελαν! Αγρυπνούμε καλή μου Ντόρη διότι αντιλαμανόμαστε και το παιγνίδι εις βάρος σου, αλλά και τα πρόσωπα που το παίζουν. Αγρυπνούμε και σε προστατεύουμε. Ένα τσαγάκι βέβαια ας το πιεί η λάβρυς για να συνέλεθει από την μεγάλη κακία και το κόμπλεξ της, με πολύ ή ολίγη ΣΟΦΙΑ, με πολύ ή ολίγη ζάχαρη. Όπως το προτιμάνε στο χωριό της.

Ανώνυμος είπε...

χωριατοπούλα ή χωριάτα κανονική;

Ανώνυμος είπε...

Τι είναι Λαύρις;

Ανώνυμος είπε...

Η ΕΠΑΝΑΛΕΙΨΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Ντόρη μου γειά σου
Κρατώ όλο το αρχείο της εφημερίδας σου. Τι να πω.Φοβάμαι πως θα έφθασα δεύτερος και καταιδρωμένος. Διαβάζω στο φύλλο 30 της εφημερίδας σου σελ. 5
Αγαπητή Ντόρη
Εύχομαι να είσαι πάντα σκληρή για να τα βάζεις με την αυτάρεσκη εξουσία.
Δίκαιη για να ξεχωρίζεις το ορθόν.
Πολύπλοκη για να λύνεις γόρδιους δεσμούς.
Ενθουσιώδης για να μη τα παρατάς.
Αισιόδοξη για να μοιράζεις δροσιά στους μουντούς ανθρώπους γύρω σου.
Αποφασισιτική για να χαρακώνεις τον γκρίζο ουρανό και να αποκαλύπτεις το γαλανό της Ελλάδος.
Εύχομαι να παραμείνεις πάντα όπως είσαι και τώρα και πριν.
Συγχαρητήρια για τη δικαίωσή σου.
Αυτό βέβαια δεν είναι δικό μου. Φέρει υπογραφή Γ. Χανός.
Αισθάνθηκα την ανάγκη να στο στείλω βάζοντας κι εγώ την δική μου υπογραφή.
Αυτή είσαι Ντόρη μου. Και είμαι σίγουρος πως είσαι ευτυχής που δεν αρέσεις σε όλους, όπως είμαστε και εμείς ευτυχείς γι αυτό.

Υ.Γ. Στο ξαναστέλνω για να ικανοποιήσω το περί δικαίου αίσθημα.

Ανώνυμος είπε...

6.48 Για το ΛΑΒΡΥΣ ρώτα καλύτερα τη Ρούλα Σκούταρη στο διαδίκτυο. Αν δεν τα καταφέρεις ή δεν καταλάβεις, τα ξαναλέμε.

Ανώνυμος είπε...

Ψυχές που διχάζονται και μοιράζονται και κομματιάζονται.Αμφιταλαντεύονται,εδώ;εκεί; και εδώ και εκεί;Να κρυφτεί;να κρύψει το εδώ να φανερώσει το εκεί;τι να κάνει;Να καλύψει τα κενά; την απόρριψη;Δε γίνεται!Και η αγωνία για αποδοχή και αναγνώριση σε ένα περιβάλλον που με "τσαμπουκά" επενδεδυμένο με διάφορα(αντιληπτά)ήρθαν να επιβάλουν την παρουσία τους;Αυτό πού το βάζεις;
Κατανοώντας την ιδιαιτερότητα, μπορούμε να αναγνωρίσουμε την ανάγκη τους να φανούν, να δείξουν ρε παιδάκι μου, ότι και αυτοί μπορούν να κάνουν κάτι, κάτι που να αντσταθμίζει όλο αυτό το βάρος και το φορτίο που τους βαραίνει από στερήσεις και ιδιαιτερότητες.
Εκ του αποτελέσματος όμως κρίνεται ότι δεν μπορούν να υπερβούν αυτό που πραγματικά φωνάζει μέσα τους, αυτό που έχουν μάθει και ξέρουν πιο καλά.Έτσι αυθόρμητα και όταν μάλιστα χάσουν τον έλεγχο τους βγαίνει όλη αυτή η χαβούζα, γιατί αυτό είναι,μια χαβούζα.
Ότι και να γίνει, όπως και να αλλάξουν τα πράγματα, όσο και να αρπάξει κάποιος μια ευκαιρία από τα μαλλιά, όσο και να κάνει προσπάθειες για να βρει κάπου αποδοχή και αναγνώριση, εκείνο που μένει πάντα είναι ο χαρακτήρας,η παιδεία κτλ. Ο χαρακτήρας διαφορφώνεται(λένε οι ψυχολόγοι) μέχρι τα 5 έτη του ανθρώπου.Και το περιβάλον φυσικά.Η παιδεία, δυστυχώς, είναι κάτι που σχετίζεται με τα ανωτέρω και δεν έχει καμία σχέση με τις αποστεωμένες γνώσεις και επικλήσεις.Ότι προσπάθειες και να κάνει, αφού βγαίνει αυθόρμητα ο πραγματικός εαυτός, όσο και να νομίζει ότι δεν φαίνεται, έρχεται η στγμή που αποκαλύπτεται. Και να θέλει να είσαι επιεικής, δεν μπορείς.

Εφημερίδα Κρουά - Κρουά είπε...

Προς τον ανώνυμο 8-3-2012 ώρα 2:27 μμ.

Ασφαλώς η κινητήρια δύναμη ορισμένων είναι το σύμπλεγμα (κατωτερότητας που εκδηλώνεται και ως σύμπλεγμα ανωτερότητας), διότι περί αυτού μιλάς.

Ορισμένοι άλλοι όμως έχουν σαν κινητήρια δύναμη το περί δικαίου αίσθημα και τις αρχές τους.

Μην μου πεις ότι δεν έχω δίκαιο, διότι θα βγάλω το συμπέρασμα ότι "κρίνεις εξ' ιδίων τα αλλότρια" και πράγματι δεν θέλω να το κάνω.

Επίσης αγαπητέ ή αγαπητή μου, να θυμάσαι "σοφόν το σαφές", διότι η ασάφεια ανοίγει τον δρόμο στην πρακτική "και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ". Αυτή είναι η προσφιλής πρακτική των κλεφτών-χαφιέδων-ρουφιάνων-προδοτών.

Όλα αυτά με πολύ αγάπη και, εάν δεν είσαι με τους ρουφιάνους (η ασάφεια δημιουργεί αβεβαιότητα), με την φιλικώτατη προτροπή: Μην τους φοβάσαι και μίλα ξεκάθαρα! Καπηλεύονται τον φόβο σου!

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε-Ανώνυμη 3:45, αναφέρομαι στην "Λάβρυς".
Ξέρεις τι είναι;
Αν δεν ξέρεις ψάξε στο διαδίκτυο.
Διχασμένες ψυχές, που σύμφωνα πάντα με τους ψυχολόγους,όταν χάνουν τον έλεγχο αντιδρούν με υστερία.Ειδικά απέναντι σε ανθρώπους που δεν έχουν προβλήματα ταυτότητας όπως οι ίδιοι(γιαυτό και καταφέρονται εναντίον της εκδότριας της κρουα-κρουα, που και δυναμική είναι και ισχυρή προσωπικότητα έχει, και επιπλέον δεν έχει ελλείψεις ή κενά όπως οι ίδιοι).
"Γυναίκες" λοιπόν και"ανδρες" αυτής της κατηγορίας και προσανατολισμού είναι πάντα υστερικοί.
Τώρα σε συνδιασμό με την καταγωγή(γιατί άλλο είναι να μεγαλώσεις σε ένα αστκό περιβάλλον και άλλο σε ένα χωριουδάκι)το πράγμα περιπλέκεται ακόμα πιο πολύ!Έτσι, στην προσπάθειά τους να καλύψουν αυτή τους την "ιδιαιτερότητα", προσπαθούν να δημιουργήσουν μία εικόνα διαφορετική, λίγο "ψευτοκουλτουριάρικη" θα έλεγα.Τι άσυλο, να ξέρετε είναι αυτή η ψευτο κουλτούρα.
Το σύμπλεγμα κατωτερότητας που εκδηλώνεται με ανωτερότητας δεν ισχύει εδώ, με τίποτα. Δεν ισχύει, διότι και για αυτό χρειάζονται προσόντα, που οι δυστυχισμένες αυτές ψυχές δεν έχουν, δεν μπορούν, είναι απλά κομπλεξικά άτομα. Το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να εκδηλώνουν μία διαφορετικότητα, κιτσ, μόνο αυτό.
Δεν είμαι καθόλου ασαφής, ίσα ίσα είμαι πολύ σαφής, ούτε δημιουργώ αβεβαιότητα,απλά κατανοώ την συμπεριφορά των ατόμων που έχουν σοβαρά ψυχολογικά προβλήματα να λύσουν.Και μια και δεν μπορούν, επιτίθενται σε όποιον δεν μπορούν να φθάσουν, σε όποιον δεν μπόρεσαν να προσεγγίσουν σε όποιον δεν τους έχει αποδεχθεί. Γιατί ακόμα και να μην τους το πει κάποιος στα ίσα, το καταλαβαίνουν. Την απόρριψη την βιώνουν πολύ πιο έντονα από τους άλλους ανθρώπους. Τους αποδιοργανώνει και τους κάνει να χάνουν τον έγεγχο. Και επειδή έχουν τη μύγα μυγιάζονται και επειδή νοιώθουν πώς ότι και να κάνουν είναι καταγεγραμένοι στην συνείδηση όλων των υπολοίπων σαν γραφικοί,"ιδιαίτεροι", κιτσ, δεύτεροι,χωρικοί που αγωνίζονται να γίνουν αποδεκτοί σε μέρος της κοινωνίας των πόλεων και δεν το καταφέρνουν, το ξέρουν, το νοιώθουν το αισθάνονται.
Και φυσικά θα μου πείτε :σιγά τη μεγάλη πόλη, ναι όμως, στις μικρές κοινωνίες δεν γίνονται αυτοί οι άνθρωποι αποδεκτοί, ποτέ. Στην καλύτερη περίπτωση, όλοι από πίσω τους κοροιδεύουν, τους βγάζουν παρατσούκλια. Έτσι είναι τα πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

Τελικά θα μάθουμε τι θα πει, η λέξη "λάβρυς";
Για ποιόν -ά χτυπάει η καμπάνα; Για την χωριάτα - χωριατοπούλα; Για την μετριοπαθή φεμινίστρια; Η μετριοπαθής φεμινίστρια είναι χωριάτα;

Ανώνυμος είπε...

Μπες στο διαδίκτυο γράψε "Λάβρυς" και Θα δεις και θα καταλάβεις.Ψάξτο και θα μπεις αμέσως στο νόημα,άλλωστε είναι γνωστό σε όλους...και μετά πήγαινε στα σχόλια και θα καταλάβεις αμέσως περι τίνος πρόκειται.

Ανώνυμος είπε...

Λάβρυς
http://odysseus.pa-sy-a.gr/2008/04/08/16-00/roula_skoutarh_mitriarhia_(bo).pdf

Ανώνυμος είπε...

Α τώρα κατάλαβα.

Δημοσίευση σχολίου