Φλώρινα 26-2-2013
ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΜΕ ΤΟ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ».
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΧΡ. ΑΛΤΙΝΗ

Και στο βάθος ο τ. Νομάρχης και νυν Δήμαρχος Φλώρινας Ι.Βοσκόπουλος!!!!

Πολύς καϋμός έχει πέσει στα Σκόπια με τον Νομό Φλώρινας. Πάλι με το ίδιο παραμύθι ασχολούνται! Πάλι φαγώθηκαν να μας «προστατεύσουν»! Πάλι ασχολούνται με τα ατομικά μας δικαιώματα και με την «καταπίεσή μας» από την Ελλάδα!
Στην πολύ γνωστή εφημερίδα «Ντνέβνικ» των Σκοπίων εμφανίστηκαν τρία άρθρα που ασχολούνται με τον Νομό Φλώρινας. Και στα τρία άρθρα αυτό που επαναλαμβάνεται είναι το παραπάνω παραμύθι.
Αυτό που είναι ενδιαφέρον όμως, είναι το ότι στο παραμύθι αυτό προσπαθούν να μπλέξουν και τον Παύλο Χρ. Αλτίνη. Γιατί; Διότι θέλουν να τον βλάψουν! Στο δεύτερο άρθρο  (http://dnevnik.com.mk/?ItemID=003C2F471361EB4E8B4217E2F3D1AE08#panel-6) αναφέρουν ότι ο Π. Αλτίνης για να εκλεγεί Νομάρχης δήθεν συμφώνησε σε μία πολιτική καταπίεσης των Φλωρινιωτών. (Έτσι προσπαθούν να τον «θάψουν» στα μάτια των Φλωρινιωτών ψηφοφόρων.) Μετά γράφουν δήθεν ότι ο Π. Αλτίνης δεν δέχτηκε να είναι υποψήφιος Νομάρχης για δεύτερη φορά, διότι διαφώνησε με την πολιτική καταπίεσης. (Έτσι προσπαθούν να τον «θάψουν» στα μάτια των θερμόαιμων.) Στο τρίτο άρθρο  για τον Π. Αλτίνη λένε τα ίδια όπως και στο δεύτερο άρθρο (http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=6E56FD803A54164BA9EA202049E32F08).

Συμπέρασμα: Πολύ τους πονάει ο Π. Αλτίνης!

Ο Π. Αλτίνης έστειλε μία επιστολή στην παραπάνω εφημερίδα των Σκοπίων βάζοντας τα πράγματα στην θέση τους. Την επιστολή αυτήν την δημοσιεύουμε παρακάτω.

Συμπέρασμα: "Δεν μασάει" ο Π. Αλτίνης!


Το τρίτο άρθρο προσπαθεί να κάνει τον τ. Νομάρχη και νυν Δήμαρχο Φλώρινας Ιωάννη Βοσκόπουλο «μάρτυρα» του «Μακεδονισμού» τους., λέγοντας ότι τον κυνηγάει η δικαιοσύνη για πολιτικούς λόγους. Τελικά, πολύ πονάει τα διάφορα κυκλώματα η περίπτωση του Ιωάννη Βοσκόπουλου!!!!

Ερώτημα: Λέτε αυτό να σημαίνει ότι οι έρευνες των εισαγγελέων και του ΣΔΟΕ ολοκληρώθηκαν και ότι έρχονται «ραβασάκια»;

Στα άρθρα αναφέρονται και άλλοι πέραν του Π. Αλτίνη και του Ι. Βοσκόπουλου. Περιμένουμε κι’ από αυτούς ν’ απαντήσουν.
Από τον Ι. Βοσκόπουλο δεν περιμένουμε ν’ απαντήσει. Τι να πεί; Ας τα κρατήσει να τα πει εκεί που θα αναγκαστεί να τα πει.
Η επιστολή του Π. Χ. Αλτίνη έχει ως εξής:

ΠΑΥΛΟΣ ΧΡ. ΑΛΤΙΝΗΣ,  ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, τ. ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ,
ΙΚΑΡΟΥ 1, 53100 ΦΛΩΡΙΝΑ, THΛ. 23850 44620, FAX 23850 44622, KIN. THΛ. 6936 777057, E-MAIL: paltinis@otenet.gr

ΠΡΟΣ: Τον κ. Μπ.  Γκοργκέφσκι, Εκδότη της ημερησίας εφημερίδας με την επωνυμία «DNEVNIK», Σκόπια, ΠΓΔΜ, ηλεκτρονική διεύθυνση: b.gorgevski@dnevnik.com.mk
Φλώρινα, Ελλάς 26 Φεβρουαρίου 2013
Αγαπητέ Kύριε,

ΣΧΕΤ.: Το άρθρο με τίτλο «Η Ελλάδα με μοντέρνες μεθόδους πιέζει τους ‘Μακεδόνες’», το οποίο αναφέρεται και στο πρόσωπό μου, και το οποίο δημοσιεύτηκε στο φύλλο της 21-2-2013 της εφημερίδας σας.

Το παραπάνω άρθρο αναφέρεται στο πρόσωπό μου και σε ορισμένα γεγονότα συνδεόμενα με εμένα. Θεωρώ πως αποτελεί φιλοφρόνηση το ότι η έγκριτη εφημερίδα σας ασχολείται με το πρόσωπό μου. Όμως, παρακαλώ επιτρέψτε μου να υπογραμμίσω ότι τα συνδεόμενα με το πρόσωπό μου γεγονότα που αναφέρονται στο εν λόγω άρθρο είναι απολύτως αναληθή.
Δεν γνωρίζω ποιος είναι ο «Έλληνας αναλυτής και δημοσιογράφος» με το όνομα Γεώργιος Παπαδάκης, ο οποίος αναφέρεται επίσης στο ως άνω άρθρο και του οποίου τις απόψεις φαίνεται να αναμεταδίδει το εν λόγω άρθρο. Με όλον τον σεβασμό ο εν λόγω κ. Γ. Παπαδάκης κάνει λάθος στα πάντα! Ακόμη και στο ποιο είναι το χωριό απ’ όπου κατάγεται η οικογένειά μου, και εκεί κάνει λάθος! Τουλάχιστον αυτό το λάθος θα μπορούσε πολύ εύκολα να το είχε αποφύγει! Δεν νομίζω ότι θα είναι υπερβολικό το να παρατηρήσω ότι «εξ’ όνυχος τον λέοντα!».
Στο ως άνω άρθρο αναφέρεται το ότι δήθεν αποτελεί πάγια πολιτική του Ελληνικού Κράτους, συνειδητά σχεδιασμένη και εφαρμοζόμενη, το να μην ικανοποιούνται τα αιτήματα των κατοίκων του Νομού Φλώρινας. Με χαροποιεί το ότι υπάρχουν άνθρωποι, και μάλιστα αλλοδαποί, που ακόμη θεωρούν ότι ο Ελληνικός κρατικός μηχανισμός  έχει την δυνατότητα να εφαρμόζει μια Ελληνο-κεντρική πολιτική. Πολλοί εδώ στην Ελλάδα αρνούνται ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο εδώ και πολλά χρόνια. Οπότε το ως άνω άρθρο σας, μάλλον κάνει λάθος στο σημείο αυτό.
Το ότι υπάρχουν ηλίθιοι και καιροσκόποι που κάνουν ό,τι τους κατέβει ή ό,τι τους συμφέρει, αυτό ναι, πράγματι συμβαίνει σε όλους τους τομείς. Σε αυτό άλλωστε οφείλεται και η οικονομική κρίση της Ελλάδος.
Επίσης στο ως άνω άρθρο σας αναφέρεται ότι, για να εκλεγώ Νομάρχης Φλώρινας, συμφώνησα να εφαρμόσω την παραπάνω πολιτική του να μην ικανοποιώ τα αιτήματα των πολιτών του Νομού της Φλώρινας. Κάτι τέτοιο ΔΕΝ ΑΛΗΘΕΥΕΙ! Ασφαλώς και αντάλλασσα, και συνεχίζω να ανταλλάσσω, απόψεις με διαφόρους, και ιδίως με ανθρώπους που διαφωνούν μαζί μου, ώστε να βελτιώσω τις δικές μου απόψεις. Όμως, ποτέ δεν έκανα καμία τέτοια πολιτική συμφωνία με κανέναν. Ποτέ κανείς δεν αποπειράθηκε να μου επιβάλει το πώς θα ενεργήσω ως πολίτης και ως πολιτικός. Ποτέ δεν θα συμφωνούσα με κανέναν, να ακολουθήσω μία πολιτική που θα περιόριζε τα ατομικά και πολιτικά δικαιώματα του οιουδήποτε συμπολίτη μου. Άρα, το ως άνω άρθρο σας υποστηρίζοντας τα αντίθετα σφάλλει.
Επίσης στο ως άνω άρθρο σας αναφέρεται ότι στις επόμενες μετά την θητεία μου ως Νομάρχης νομαρχιακές εκλογές, δήθεν αρνήθηκα να είμαι υποψήφιος, και αυτό δήθεν διότι «δεν ήθελα να είμαι ένα παιγνίδι σε Ελληνικά χέρια» και ότι δήθεν «δεν άντεχα την «αντι-‘Μακεδονική’ πίεση». Αυτοί οι ισχυρισμοί ΔΕΝ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ! Το αληθές είναι ότι στις επόμενες μετά την θητεία μου εκλογές ήμουν υποψήφιος Νομάρχης και ηττήθηκα. Πάντοτε αντιστεκόμουν, και συνεχίζω να αντιστέκομαι, στο να με χρησιμοποιούν τα οποιαδήποτε «χέρια» ως παιγνίδι. Κάθε φορά που εξετέθην ως υποψήφιος το έπραττα με τους δικούς μου όρους. Κανένας ποτέ δεν άσκησε «αντι-‘Μακεδονική’ πίεση» σε εμένα. Και μια και ο λόγος περί «αντι-‘Μακεδονικής’ πιέσεως», φαντάζομαι ότι δεν έχει διαφύγει της προσοχής σας, πως στην Ελλάδα διάφοροι που δηλώνουν «μη-Έλληνες ‘Μακεδόνες’» και έχουν πλουτίσει, και καριέρες κάνουν ως δημόσιοι υπάλληλοι, και πολιτικά προωθούνται οι ίδιοι, αλλά και μέλη της οικογενείας τους. Κατά συνέπειαν, τουλάχιστον γι’ αυτούς η, ανύπαρκτη, «αντι-‘Μακεδονική’ πίεση» έχει αποβεί πολλαπλώς επωφελής. Άρα, και στο σημείο αυτό το ως άνω άρθρο σας σφάλλει.
Αληθεύει το ότι ως πολιτικός δέχθηκα πόλεμο και συνεχίζω να δέχομαι πόλεμο από το κατεστημένο που κυβερνά την Ελλάδα. Ο πραγματικός λόγος για τον οποίο δέχομαι πόλεμο είναι το ότι δεν δέχομαι να γίνω «παιγνίδι» στα χέρια κανενός. Δηλαδή, το ότι επιλέγω να λειτουργώ με γνώμονα τις ηθικές  αρχές μου και την συνείδησή μου, και όχι με γνώμονα τα υλικά μου συμφέροντα. Οι αφορμές που χρησιμοποιήθηκαν για να πολεμηθώ είναι δύο.
Πρώτη αφορμή ήταν η αντίθεσή μου στην κακή χρήση του δημοσίου χρήματος γενικώς και στην διαφθορά ειδικώς. Ο μηχανισμός προπαγάνδας του κλεπτοκρατικού συστήματος ως Νομάρχη Φλώρινας με παρουσίαζε ως «μη συνεργαζόμενο». Όλοι οι πολιτικοί παράγοντες του Νομού Φλώρινας και όχι μόνον, με πρώτον τον τότε βουλευτή Φλώρινας του ΠΑΣΟΚ Γ. Λιάνη, αλλά και τους βουλευτές Φλώρινας της Ν.Δ., Χ. Παπαθανσίου και Ν. Κορτσάρη, μιλούσαν για «συνεργασία» που εξυπηρετεί το «καλό» του τόπου. Εγώ πάντοτε ήμουν επιλεκτικός στο με ποιους συνεργαζόμουν. Και αρνήθηκα να συνεργαστώ με ορισμένους σαν τον Γ. Λιάνη, διότι πίστευα ότι μία τέτοια συνεργασία δεν θα απέβαινε προς όφελος του τόπου.
Δεύτερη αφορμή ήταν η θέση μου όσον αφορά τις σχέσεις της χώρας μου με την χώρα σας. Ο προαναφερόμενος μηχανισμός προπαγάνδας, μέσω δημοσιευμάτων του σε εφημερίδες πανελληνίου κυκλοφορίας, με παρουσίαζε σαν «επικίνδυνο ακροδεξιό» και «επικίνδυνο εθνικιστή». Το αληθές είναι ότι δεν είμαι ούτε «επικίνδυνος», ούτε «εθνικιστής», ούτε «ακραίος», ούτε «σωβινιστής». Είμαι ένας Έλληνας πατριώτης, που αγαπάει την Πατρίδα του, που απολαμβάνει την Ελληνικότητά του, και που θέλει η Πατρίδα του και να πάει μπροστά και να μεριμνά για τους αναξιοπαθούντες. Πιστεύω ότι το συμφέρον της Πατρίδας μου δεν εξυπηρετείται με το να πλουτίζει μία κλίκα παρασίτων σε βάρος του Ελληνικού λαού. Πιστεύω ότι η Πατρίδα μου πρέπει να ζήσει ειρηνικά και φιλικά με τους γείτονές της, και για να το κάνει πρέπει να αρθούν οι ιστορικές «παρεξηγήσεις» και να διορθωθούν τα «σκόπιμα λάθη». Σέβομαι τους γειτονικούς λαούς και τις γειτονικές χώρες. Σέβομαι τους πατριώτες των γειτονικών χωρών, που αγαπούν και τιμούν την δική τους Πατρίδα. Πιστεύω ότι τα προβλήματα μεταξύ της Πατρίδας μου και των γειτονικών χωρών δημιουργούνται όχι λόγω των πατριωτών, αλλά λόγω των καιροσκόπων που εκμεταλλεύονται ακραίους. Τέλος, με ενοχλεί το ότι στις σχέσεις της Πατρίδας μου με τις γειτονικές χώρες παρεμβάλλεται μία ομάδα καιροσκόπων, η οποία, για να ωφελείται η ίδια, δημιουργεί προβλήματα αντί να λύνει προβλήματα. Βεβαίως, κάποιος που έχει τέτοιες απόψεις δεν ανήκει στην τάξη των «προθύμων» να κάνουν ο,τιδήποτε, αρκεί να αντλήσουν προσωπικό όφελος. Άρα, εξοβελίζεται. Αυτό συνέβη και με εμένα για τους παραπάνω λόγους και όχι λόγω αντίστασής μου σε ανύπαρκτη «αντι-‘Μακεδονική’» πίεση.
Εάν η έγκριτη εφημερίδα σας επιθυμεί να γνωρίζει τι συμβαίνει στον Νομό Φλώρινας, θα χαρώ πολύ να μοιραστώ τις απόψεις μου μαζί σας. Σας υπόσχομαι ότι αυτά που θα ακούσετε από εμένα δεν θα είναι παράγωγα πίεσης ή καιροσκοπισμού. Βεβαίως, δεν μπορώ να σας υποσχεθώ ότι αυτά που θα ακούσετε θα σας αρέσουν. Όμως, μία καλή αρχή στην πορεία της συνύπαρξης είναι το να συμφωνήσουμε τουλάχιστον στο ότι διαφωνούμε. Ούτως ή άλλως, αυτά που έχω να πω εγώ είναι πιο αξιόπιστα από αυτά που είπε ο προαναφερόμενος κ. Γ. Παπαδάκης.
Επειδή ενημερώθηκα ότι και δεύτερο άρθρο της εφημερίδας σας ασχολείται με εμένα, επ’ αυτού θα σας αποστείλω και δεύτερη επιστολή με τις απόψεις μου. 
Με τιμή,
Παύλος Χρ. Αλτίνης

2 comments :

Ανώνυμος είπε...


ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

V.A. είπε...

ΠΑΥΛΟ μπραβο..Περνα στην ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ...

Δημοσίευση σχολίου