8:02 π.μ.

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ του Τραιανού Ρασάικου

Posted by Εφημερίδα Κρουά - Κρουά |




 
Συνδημότισσες και Συνδημότες,

Πριν από 3 χρόνια, όταν έθετα την υποψηφιότητα μου στην κρίση σας, η μόνη μου δέσμευση υπήρξε ότι θα υπηρετήσω απαρέγκλιτα το κοινό καλό χωρίς εκπτώσεις σε αρχές και αξίες. Τρία χρόνια μετά, στέκομαι πάλι μπροστά σας, με αφορμή τα τελευταία γεγονότα που διαδραματίστηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο και την Δημοτική μας παράταξη. Η απόφαση μου να καταψηφίσω στο Δημοτικό Συμβούλιο το θέμα της μεταφοράς θέσης από την ΑΝ.ΦΛΩ. στο Δήμο της κ. Ρίζου, αποτέλεσε την θρυαλλίδα προσωπικών επιθέσεων απέναντί μου και εξηγούμαι αμέσως, γιατί θεωρώ τις επιθέσεις αυτές προσωπικές, απευθύνοντας το εξής ερώτημα:

Όλα όσα θέλουν να μου καταλογίσουν συνέβησαν την επομένη της επίμαχης συνεδρίασης του Δ.Σ. ή προϋπήρχαν ως γεγονότα, υπαρκτά ή μη;

Απαντώ: Φυσικά και δεν δημιουργήθηκαν σήμερα, γιατί λοιπόν «αποκαλύπτονται» ετεροχρονισμένα – τώρα – και όχι πριν;

 Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα ένα – ένα.

ΨΕΥΔΟΡΚΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ

 Στο Δικαστήριο προτάθηκα και προσήλθα ως μάρτυρας σε δίκη του αποθανόντος Πατέρα μου για παραβίαση ωραρίου χρήσης μουσικών οργάνων, δηλαδή μουσικής στο κατάστημά του και κατέθεσα πως στο κατάστημα δεν έπαιζε μουσική μετά τη συγκεκριμένη ώρα που όριζε ο νόμος και μηνύθηκα από τον μάρτυρα κατηγορίας για ψευδή κατάθεση. Ακολούθησε η εκδίκαση της υπόθεσης στην οποία κρίθηκα ένοχος. Κατά της απόφασης του ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΕΙΟΥ όμως άσκησα αυθημερόν την υπ’ αριθμόν 105/2013 έφεση μου και αναμένω την εκδίκασή της για να τελεσιδικήσει η υπόθεση.

Αυτό είναι το μεγάλο έγκλημα που ετέλεσα. Να καταθέσω ως μάρτυρας υπεράσπισης του Πατέρα μου. Να παραστώ στη δίκη του και να καταθέσω ότι δεν έκανε παραβίαση ωραρίου. Αυτή είναι «η κακουργηματική μου πράξη» που ψευδώς μου αποδίδεται και «παραβιάζει το ποινικό δίκαιο». Τουλάχιστον, έτσι θέλουν να το παρουσιάσουν εντέχνως. Με μια μόνο λέξη, την λέξη ψευδορκία, χωρίς να αναφέρονται οι παράμετροι της ιστορίας. Γιατί; Για να δημιουργηθούν πλάνες εντυπώσεις και να εικάζεται ακόμα και το χειρότερο έγκλημα. Η τέχνη της προπαγάνδας.

Σημαντικότερο όλων όμως είναι το εξής πραγματικό γεγονός: Είχα ενημερώσει τον Δήμαρχο για την εμπλοκή μου αυτή, προκειμένου να είμαι ξεκάθαρος απέναντι του. Η απάντηση του ήταν ότι δεν τίθεται θέμα αφού δεν εκπίπτω από τη θέση μου.

Πραγματικά δεν εκπίπτω από την θέση μου, αφού το συγκεκριμένο αδίκημα δεν περιλαμβάνεται στα κωλύματα ή τις αιτίες έκπτωσης που ο νόμος περιγράφει. Πολύ περισσότερο όμως, από την στιγμή που έχω εφεσιβάλλει την καταδικαστική απόφαση, δεν υφίσταται καν καταδίκη μέχρι η δίκη να διεξαχθεί στο Εφετείο και τελεσιδικήσει. Και εδώ γεννάται ένα ακόμη ερώτημα: Νομιμοποιείται ο οποιοσδήποτε να κάνει χρήση (και μάλιστα να δημοσιοποιεί κρατώντας αντίγραφο της απόφασης) μιας απόφασης που έχει εκκληθεί και θα ξαναδικαστεί και που δεν έχει την οποιαδήποτε επίπτωση; Και ακόμη περισσότερο εκφράζω την απορία:

Άραγε γιατί δεν γεννήθηκαν στον Δήμαρχο, από τότε που ο ίδιος τον πληροφόρησα, «οι λόγοι ευθιξίας και ηθικής τάξης» που τώρα επικαλείται; Γιατί τους θυμήθηκε τώρα;

ΧΡΕΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Τον Φεβρουάριο του 2011, αμέσως μετά τον θάνατο του Πατέρα μου, απευθύνθηκα στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου για την μεταβίβαση της επιχείρησης στους νόμιμους κληρονόμους του, δηλαδή σε εμένα, τον αδελφό μου και την μητέρα μου. Ενημερώθηκα από τις υπηρεσίες και για οφειλές της επιχείρησης και αφού πρώτα παλέψαμε ως οικογένεια να σταθούμε στα πόδια μας και το καταφέραμε, προχώρησα, μετά από έγγραφη ενημέρωση της οικονομικής υπηρεσίας του Δήμου, σε ρύθμιση των οφειλών του. ´Εκτοτε, εκπληρώνω ανελλιπώς κάθε μήνα τις υποχρεώσεις μου και είμαι απόλυτα οικονομικά ενήμερος. Γνωστοποιώ και καταθέτω, μαζί με την παρούσα επιστολή, τρεις (3) δημοτικές ενημερότητες στα ονόματα Ηλίας Ρασάικος, Κοινωνία Κληρονόμων Ηλία Ρασάικου, και Τ. Ρασάικος – Γ. Ρασάικος Ο.Ε. με αρ. πρωτ. 34079/30-8-13, 34349/3-9-13 και 34351/3-9-13 αντίστοιχα.

Στις ενημερότητες αυτές που είναι εντελώς πρόσφατες, αναφέρεται ρητώς ότι δεν υπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές των οφειλετών προς τον Δήμο. Από τα παραπάνω προκύπτει ότι, προσωπικά δεν έχω την παραμικρή οφειλή προς τον Δήμο Φλώρινας και ψεύδεται όποιος το ισχυρίζεται.

Όσο για το πόσο των 1500 € που επιβαρύνεται με προσαυξήσεις, σημειώνω ότι δεν είναι προσωπικό, αφορά στην επιχείρηση και έχει επιβληθεί αναλόγως και σε άλλες ομοειδείς επιχειρήσεις. Για τον λόγο αυτό, οι επιχειρηματίες επισκεφτήκαμε τον Δήμαρχο που είναι απολύτως ενήμερος και για τις αντιρρήσεις που εκφράσαμε, όπως και για το ότι οι περισσότεροι καταθέσαμε προσφυγές στα Διοικητικά Δικαστήρια με αίτημα επίλυσης της διαφοράς από την ειδική επιτροπή.

Το ποσό επίσης των 3700 € που αφορά σε χρέη του πατέρα μου από το 2007 που επιχειρείται να εμφανισθεί ως σκάνδαλο δεν έχει παραγραφεί και δεν μπορεί να παραγραφεί σε καμία περίπτωση. Ο Ν.2362/1995 και ο κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων ορίζει σαφώς ότι δεν μπορεί αυτό να συμβεί, αφού δεν έχει παρέλθει τριετία από τη λήξη της χρήσης κατά την οποία βεβαιώθηκε, δηλαδή από την ημερομηνία θανάτου του Πατέρα μου τον Φεβρουάριο του 2011 και ήταν οφειλή από το 2007. Είναι χρέος του που δεν γνώριζα, και φυσικά δεν είμαι εγώ ο συντάκτης της εν λόγω κατάστασης υπό διαγραφή χρεών, αλλά ο αρμόδιος υπάλληλος της οικονομικής υπηρεσίας που το εισηγείται και καταγράφει σε μηχανογραφημένη κατάσταση που δίδει στον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου που εισάγει το ζήτημα στο Δημ. Συμβούλιο. Προϊστάμενος του υπευθύνου του οικονομικού γραφείου του Δήμου είναι ο ίδιος ο Δήμαρχος. Ειλικρινά, δεν υπάρχει για εμένα μεγαλύτερη προσβολή από την αποφυγή πληρωμής χρεών του Πατέρα μου, γιατί αντανακλά στην μνήμη του και η θλιβερή αυτή ιστορία μας έχει όλους εξοργίσει και γι’ αυτό θα λάβουμε κάθε πρόσφορο μέτρο, έτσι ώστε να αποκαλύψουμε το παρασκήνιο και όσους κινούνται σε αυτό.

Συμπερασματικά, από την ημέρα ανάληψης της οικογενειακής επιχείρησης δεν έχω δημιουργήσει χρέη προς τον Δήμο. Εκπληρώνω τις οικονομικές μου υποχρεώσεις γι’ αυτό και είμαι δημοτικά ενήμερος.

Αγωνίζομαι σκληρά σε δύσκολες εποχές, όπως άλλωστε πράττουν και όλοι οι συνάδελφοι για να κρατήσω όρθια την επιχείρηση μου. Δεν είναι εύκολο, αλλά δόξα τω Θεώ μέχρι σήμερα έχω καταφέρει να ανταποκριθώ. Στηρίζομαι αποκλειστικά στις δικές μου δυνάμεις και δεν υπήρξα ποτέ ευνοούμενος συστημάτων εξουσίας. Το επαγγελματικό μου παρόν και μέλλον δεν εξαρτάται από το ποιός είναι Δήμαρχος, Βουλευτής, Περιφερειάρχης. Έχω την δική μου δουλειά και δεν περιμένω να ζήσω με την διακονία τρίτων.

Η θέση του ΟΧΙ είναι θέση ευθύνης. Από την στιγμή που δεν ανατράπηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο οι νομικές επιφυλάξεις μου για την μεταφορά θέσης της κ. Ρίζου, οι λόγοι ηθικής τάξης παραμένουν. Δεν μπορώ να ψηφίσω ναι, όταν διατηρώ επιφυλάξεις ή έχω αντίθετη άποψη και η θέση μου αυτή είναι απολύτως συμβατή με την δέσμευση και υποχρέωση που ανέλαβα, όταν ως υποψήφιος ζητούσα την ψήφο των συμπολιτών μου. Κανείς δεν πρέπει να διώκεται για λόγο ή ψήφο που έδωσε σε όργανο, όταν σαν εκλεγμένος από τους συμπολίτες του καλείται να εφαρμόσει τον νόμο και να ψηφίσει κατά την συνείδησή του. Έτσι, δεν εγείρεται μόνο λόγος ηθικής τάξης. Αποτελεί και λόγο συνείδησης.

Γνώριζα εκ των προτέρων την πολεμική που θα αναπτυχθεί εναντίον μου, αν και οφείλω να ομολογήσω ότι με αιφνιδίασε τόσο η αμεσότητα, όσο και τα μέσα που επιλέχθηκαν. Βρίσκομαι εκεί όμως που με τοποθέτησαν με την εμπιστοσύνη τους οι συμπολίτες μου, όχι για να είμαι αρεστός στον εκάστοτε Δήμαρχο, αλλά χρήσιμος στην κοινωνία. Εντολοδόχοι μου είναι οι Φλωρινιώτισσες και οι Φλωρινιώτες, γι’ αυτό και απευθύνομαι και δίνω εξηγήσεις σε αυτούς. Πιστεύω πως έπραξα το σωστό. Οι εξελίξεις θα δείξουν και όλοι θα κριθούμε. Επιθυμώ, τέλος, να ευχαριστήσω όλους όσους αυτές τις ημέρες επικοινώνησαν μαζί μου και μου εξέφρασαν την συμπαράστασή τους. Και ήταν πάρα πολλοί.

 

ΤΡΑΪΑΝΟΣ ΡΑΣΑΪΚΟΣ

ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΑΣ.

 

 

20 comments :

Ανώνυμος είπε...


Ολα καλά ως εδώ. Δικαίωμα τοτ Τραιανού να γράψει αυτή την επιστολή και από ότι φαίνεται τα χρέη τα έχει κληρονομήσει. Αυτό που δεν με πειθει είναι η φήμη πως τα παραπάνω χρέη του εκλιπόντος, ήταν το διαπραγματευτικό χαρτί μεταξύ της οικογενείας Ρασάιοκου για να κατέβει ο Τραιανός υποψήφιος με τον Βοσκόπουλο. Θα ήταν καλό αυτή τη φήμη να τη διαψεύσει ο Τραιανός ή και να την επιβεβαιώσει. Τι στο διάολο; όλα έχουν βγεί τώρα στη φόρα. Αυτό θα μας πειράξει;

Ανώνυμος είπε...

Όλοι τους γίνανε μαγκες με τους ψήφους μας. Τόσους ψήφους θα σου φερω αλλά θα με κάνεις κάτι. Τόσους ψήφους φέρνω βάλε με στη λίστα. Αυτά επειδή μας είναι γνωστα και καλά θα κάνουμε την ψήφο μας να την τιμούμε και να μη την χαρίζουμε στον καθένα φιλόδοξο ντεμεκ πολιτικό. Αν πάρεις όλους έναν έναν, θα δεις πως συμβαίνει το ίδιο πράγμα. Οι συμφωνίες Βοσκού και Ρασάικου μάλλον δεν πήγαν καλά. Δεν έγινε Πρόεδρος ο Τραγιανός για να βγάζει γλώσσα. Αυτό λεει Βοσκόπουλος με τη συμπεριφορά του και στέλνει το ίδιο μήνυμα σε όλους. Απλά πράγματα

Ανώνυμος είπε...

αν εχω καταλάβει σωστά ο Ρασάικος μας λεει πως ο Βοσκόπουλος θέλει ψήφους με ανταλλάγματα. Αυτό συμβαίνει και σε επίπεδο ψηφοφόρων του Βοσκόπουλου; Μήπως αυτό ονομάζεται πελατειακές σχέσεις;

Ανώνυμος είπε...

Τραιανέ, τώρα που μας τα λες όλα, για πες μας ποια είναι τα κριτήρια για να γίνει κάποιος αντιδήμαρχος ή Πρέοδρος Δ/Σ; Δεν μπορεί να μη ξέρεις. Ψήφισες και σε ψήφισαν.

Ανώνυμος είπε...

O BΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ. ΑΝ Ο ΣΤΑΘΗΣ ΚΑΤΕΒΕΙ ΓΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΑΙΑΝΟΣ ΠΑΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΟΤΕ ΤΟ ΟΧΙ ΘΑ ΜΟΙΖΕΙ ΣΤΗΜΕΝΟ.

Ανώνυμος είπε...

Πλασαρετε και για έξυπνος ο Τραγιανός. Αποδέχτηκε ένα χρέος κοληρονομιά και ο Βοσκός τώρα που χωρίσαν τα τσανάκια τους προσπαθεί να του το προσάψει. Αυτό το ξέρουμε αλλά αυτό δεν είναι το πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι οι σχέσεις διαπλοκής που διαφαίννται και η διαπλοκή είναι αμφιμερές αδίκημα. Καλή η επιστολή αλλά δεν φτουράει. Εντυπώσεις και μόνο εντυπώσεις. Τώρα ας τρέξει ο Τραγιανός να κεφαλαιοποιήσει την ιστορία με κανένα κομα. Μη μου πει πως δεν τον ενδιαφέρει. Ασε Τραγιανέ , δεν μασαμε

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΛΕΙ ΑΡΕΤΗ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ! ΕΣΥ ΤΡΑΙΑΝΕ ΑΥΤΟ ΑΠΕΔΕΙΞΕΣ, ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΥΜΑΝΗ ΨΥΧΗΣ ΩΣΤΕ ΜΗΝ ΥΠΟΤΑΧΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΠΛΟΚΗ. ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ο Κ.ΑΞΙΟΤΙΜΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Α Κ Ο Μ Α ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ << ΑΘΑΘΟΕΡΓΙΕΣ >> ΨΥΧΟΡΡΑΓΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ!!! ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Η Κ. ΡΙΖΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΕΡΟ ΑΤΟΜΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΕ, ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΜΕΙΣ ΜΑΤΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΑΤΩΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΩΛΕΨΕΙ ΜΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ??!!!!!!!! ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ?? ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΑΡΑΔΟΞΟ<< ΕΜΕΙΣ ΑΣ ΤΟ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ!!ΚΑΙ Ο ΕΛΕΚΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΣ ΚΡΙΝΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ>> Ε Λ Ε Ο Σ . ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ . ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΑΣ ΕΛΕΓΚΤΕΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Α Ν Α Ξ Ι Ο Ι ΝΑ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΟΥΜΕ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ? ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΣΟΝΟΜΙΑ (για όλους και οχι για έναν),Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ( ο καλύτερος από άλλους ,οχι κατεκτιμηση αλλά σύμφωνα με τους νόμους),Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ( χωρίς εκδίκηση , διότι τότε παυει τη δημοκρατια και αρχίζει η παρακμή).
Ο ΑΡΧΟΝΤΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΙΣΟΝΟΜΙΑ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΣΥΝΟΛΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ , ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ Κ. ΡΙΖΟΥ,ΔΕΝ ΤΗΡΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΔΙΟΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕΜΟΝΩΝΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ, ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑΠΑΤΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΛΟΓΟΥ ΔΙΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΕΚΔΙΚΗΤΗΣ ..... ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Κ. ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΤΩ ΕΡΩΤΗΣΗ : ΟΤΑΝ ΕΠΙΛΕΓΑΤΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΕΝ ΕΛΕΓΞΑΤΕ? ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΕΧΕΤΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟ ΑΣ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ .....ΟΠΩΣ ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΟΙ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ Ο << ΙΚΑΝΟΤΑΤΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ >> ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ.
ΑΙΣΧΟΣ.

Ανώνυμος είπε...

AΦΗΣΤΕ ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΣΤΑΘΗΔΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

Τραιανε εισαι αξιος συγχαρητηριων.Οι οσφυοκαμπτες του κ.Δημαρχου εχουν απολαλυφθει.Ντροπη τους.

Ανώνυμος είπε...

MH ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΤΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ.
ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕ ΠΙΣΩ

Ανώνυμος είπε...

Tώρα που τιμώρησε τον ατίθασο ή αχάριστο κλπ νεαρό ο Δήμαρχος τώρα όλοι κοιτάζουν αυτόν.
Κι όλοι μιλάνε για το πολιτικό μυρμήγκι που βγάζει φτερά λίγο πριν το πολιτικό τέλος!

Ανώνυμος είπε...

Κάτι με προβληματίζει στην όλη ιστορία. Ο κ. Ρασάικος μας λέει πως το 2011 απεδέχθη τα χρέη του εκλοπόντος πατέρα του. Λογικά, εφ όσον συνέχισε τη δραστηριότητα του πατέρα, θα πρέπει να έβγαλε νέα άδεια πιθανότατα στο όνομα Κοινωνία Κληρονόμων Ηλία Ρασάικου ή στο όνομα Τ. Ρασάικος – Γ. Ρασάικος Ο.Ε. που αναφέρει παραπάνω. Είτε στη μία περίπτωση είτε στην άλλη τα χρέη υπήρχαν.
Πως εξεδόθη η νέα άδεια εφ όσον υπήρχαν χρέη; Δεν θα έπρεπε πρώτα να εξοφληθούν;
Ποιός ευθλυνεται για την έκδοση της νέας άδειας;

Δεν διαφωνώ πως ο κ. Ρασάικος διαφοροποιήθηκε από όλη την ιστορία με την αρνητική του ψήφο.
Ο ίδιος τι ευθύνη θα αναλαβει για τον εαυτό του σε περίπτωση ελέγχου αν αποδειχθεί πως υπήρχε συνέργεια με τον Βοσκόπουλο;

Ανώνυμος είπε...

Δημοτική ενημερότητα σημαίνει σωστή αποπληρωμή! Μην γράφεις κάτι χωρίς να ξέρεις! Συμβουλέψου πρωτα εναν λογιστή!

Ανώνυμος είπε...

O Ρασάικος χρησιμοποιεί τον όρο δημοτικά ενήμερος. Αυτός ρώτησε τον λογιστή του;

Μη παίζεις με τις λέξεις 5.23 . Η ουσία της ερώτησης είναι άλλη. Όταν ο Ρασάικος πήρε νέα άδεια έπρεπε να κάνει ρύθμιση και να τη πάρει ή έπρεπε να εξοφλήσει και να πάρει νέα άδεια;

Ανώνυμος είπε...

Ο Βροσκός κάπου είπε πως ο Τράιτσες εκανε εκ των υστέρων ρύθμιση. Αν ισχύει κάτι τέτοιο πως πήρε νέα άδεια το 2011; Α ρε μας δουλεύουν. Χάλασαν οι συμφωνίες μεταξύ τους κι έγινε το πατιρντί.

Ανώνυμος είπε...

Η άδεια μεταβιβάζεται στους κληρονόμους..
Και έχουν ένα εύλογο χρονικό διάστημα για να ρυθμισουν τις οφειλές...
De facto!

Ανώνυμος είπε...

Ρωτα τον λογιστή που σου λέω και την έννοια της κοινωνίας κληρονομων!

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΩΝ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΩΝ. Ο ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ. Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙ ΟΝΕΙΡΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ.ΑΠΕΤΥΧΕ ΠΑΤΑΓΩΔΩΣ ΣΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ.ΟΙ ΦΛΩΡΙΝΙΩΤΕΣ ΘΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΒΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΑΝΤΑΡΤΗΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΚΛΕΧΤΗΚΕ ΝΟΜΑΡΧΗΣ Ο ΣΤΡΑΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡ ΟΛΙΓΟ Η ΜΟΥΣΙΟΥ .ΣΤΑΘΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΔΥΝΑΤΗ ΜΝΗΜΗ. ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΣΟΥ ΚΟΙΤΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

αυτο το "ρωτα τον λογιστή σου" παίζει πολύ. Το είδα και σε άλλο μπλοκ. Ο Ρασάικος μη μου πείτε πως δεν διαβάζει τα σχόλια! Επειδή λοιπόν τα διαβάζει και επειδή μας γραφει πως απευθύνεται στους συνδημότες του, ας μας πει πότε ακριβώς έκανε ρύθμιση και πότε και πως πήρε τη νέα άδεια λειτουργίας.

Και αν δεν του κάνει κόπο ας μας πει πόσα ναι έχει πει στον Βοσκόπουλο μέχρι τώρα. Διότι με ένα ΟΧΙ δεν παραγράφονται τα ΝΑΙ της τριετίας.

Ανώνυμος είπε...

Μη το ψάχνετε και τόσο πολύ παιδιά. Δεν αξίζει και τον κόπο. Η υπόθεση Ρασάικου συνοψίζεται σε μία λαική ρήση : ΔΥΟ ΓΑΙΔΑΡΟΙ ΜΑΛΩΝΑΝΕ ΣΕ ΞΕΝΗ ΑΧΥΡΩΝΑ.

Για όποιον λόγο πρέπει να καταδικαστεί στη συνείδησή μας ο Βοσκόπουλος για τον ίδιο λόγο θα πρέπει να καταδικαστεί και ο Ρασάικος.

Εκτός αν προτιμάτε την άλλη λαική ρήση: Το μη χείρον βέλτιστον.

Δημοσίευση σχολίου