5:51 μ.μ.

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝ ΦΛΩ;

Posted by Εφημερίδα Κρουά - Κρουά |

  
Οι φήμες λένε, πως για τους συμβασιούχους του LEADER στην ΑΝ ΦΛΩ, δεν ισχύει το ίδιο καθεστώς αμοπιβής. Για να σας πω την αλήθεια μου φαίνετε λίγο περίεργο, διότι οι ειδικότητες έχουν δημοσιευθεί επανειλλημένως, τα προσόντα των εργαζομένων, μας είναι επίσης γνωστά διότι έχουμε δει και προκηρύξεις, έ και πάνω κάτω ξέρουμε και πρόσωπα και πράγματα. Σύμφωνα λοιπόν με τα δεδομένα αυτά, ακούγεται ευρέως πως ένας εκ των συμβασιούχων λαμβάνει διπλάσιο σχεδόν μισθό απ ότι οι υπόλοιποι. Δηλαδή, αν οι άλλοι παίρνουν 500 - 600 ευρώ, αυτός λαμβάνει 1000 - 1100 ευρώ. Αν αυτό ισχύει αυτή η διαφορά δικαιολογείται μόνον με προσόντα. Και εγώ ερωτώ; Έχει άραγε αυτός ο νεαρός τέτοια προσόντα και τι προσόντα να έχει άραγε; Λέτε να έχει καμία ειδική σύμβαση, αλλά και οι συμβάσεις πάνε με τα προσόντα. Δεν ξέρω τι να πω. Εσείς τι λέτε;

16 comments :

Ανώνυμος είπε...

Εγώ τι λέω; Εγώ θέλω να δω την dr. Ζέτα με τις κόκκινες γόβες να χορεύει ζεμπέκικο και τον άρχοντα του νομού με φανταχτερή γραβάτα να της πετάει λουλούδια και να χτυπάει παλαμάκια. Πες μας ρε κρουά ποιός είναι αυτός που παίρνει διπλά για να τον γιουχαΐσουμε.

Ανώνυμος είπε...

Που θα πάει; Θα καθαρίσει η κόπρος του Αυγείου.

Μ.Κ. είπε...

Εγώ είμαι άνεργη, πτυχιούχος πανεπιστημίου και μιλώ δυο ξένες γλώσσες. Ο πατέρας μου είναι αγρότης, που μέχρι πριν λίγα χρόνια πήγαινε καλά και σήμερα έχει καταστραφεί. Και δεν είμαι "κολλητή" του κάθε Βοσκόπουλου και της Ζέτας του. Δεν έχω ελπίδα να μου δώσουν δουλειά των 500 ευρώ. Αυτός που παίρνει 1000 ευρώ σίγουρα είναι "κολλητός". Τα προσόντα δεν μετράνε.

Μ.Κ. είπε...

6.25 δεν είναι αστεία τα πράγματα. Αυτοί οι "άνθρωποι" έχουν κλέψει τα όνειρά μας.

Μ.Κ. είπε...

Φϊλε 6.28 Θα καθαρίσει η κόπρος; Μακάρι!

Προμηθεύς είπε...

Κρουά αν ρωτούσες τον Βοσκόπουλο θα σου απαντούσε: "Εδώ κλέβονται πολλά εκατομμύρια ευρώ κι' εσύ ρωτάς για 1000 - 1100 ευρώ;". Κάτι τέτοιο δεν είπε στο ALTER; Δυστυχώς, με την δική μας ψήφο μας κάνει ό,τι μας κάνει. Θα βάλουμε μυαλό;

ΔΕΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΩ Ν.Δ. είπε...

Κρουά δεν τους ενδιαφέρουν τα προσόντα. Γιατί έχει η κόρη Ρίζου τα προσόντα να βγάζει μερικές χιλιάδες ευρώ τον μήνα; Το μόνο προσόν της είναι η "εύνοια" του Βοσκόπουλου. Πάντα ψήφιζα ΝΔ, αλλά ΔΕΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΩ ΝΔ, μετά από αυτά που έβγαλες στην φόρα για τον Βοσκόπουλο και βλέποντας ότι ΚΑΝΕΝΑΣ από την ΝΔ δεν λέει κουβέντα.Ούτε ο βουλευτής, ούτε κανένας πολιτευτής, ούτε ο Ηλιάδης ο αντιπεριφερειάρχης, ούτε ο περιφερειάρχης. Από τον αντιπεριφερειάρχη Αντωνιάδη δεν περίμενα να έλεγε κάτι διαφορετικό από αυτά που έχει πει. Όλοι τους είναι στην καλύτερη περίπτωση ανύπαρκτοι πολιτικά. Τους έχω σιχαθεί όσο έχω σιχαθεί και το ΠΑΣΟΚ.

Ανώνυμος είπε...

Κρουα επιβεβαιώνω το δημοσίευμά σου. Κι εγώ το άκουσα να λέγεται. Όπως άκουσα πως στι 20 Σεπτεμβρίου που έληξε η σύμβαση, έφυγαν φυσικά όσοι είχαν απομείνει, επειδή άκουσα πως υπήρξαν και παραιτήσεις. Άκουσα όμως πως οι ευνοούμενοι είναι δύο. Ο ένας όμως περισσότερο και ίσως να μιλάμε και για το ίδιο πρόσωπο. Οι δύο όμως παραμένουν. Με τι σύμβαση; Πως θα πληρώνονται αν έμειναν; Για μάυρες τρύπες ξέρω, λέτε να υπάρχουν και μαύρα ταμεία;

Ανώνυμος είπε...

Δεν αρκεί το εγώ άκουσα, μου είπαν, έχω ακούσει κτλ
μιλήστε επιτέλους με ονόματα και στοιχεία

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΠΩΣ Ο ΕΥΝΟΟΥΜΕΝΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΙΑΝΗ;

Ανώνυμος είπε...

Ο ευνοούμενος, άκουγε ή δεν άκουγε ψαλμωδίες όταν ήταν μικρός;

Ανώνυμος είπε...

Δεν φταίει τόσο ο ευνοούμενος, όσο αυτός που τον ευνόησε. Αυτόν πρέπει να βρούμε και να τον κράξουμε.

Ανώνυμος είπε...

O ευνοούμενος μήπως είναι αυτός που ήταν στο εκλογικό κέντρο της Ρίζου και ο οποίος είναι το δεξί χέρι κ της Ρίζου στην Αναπτυξιακή.

Πόσο αμέτοχος είναι σε αυτό που συμβαίνει γύρω του; Τόσο αθώος!!!

Ανώνυμος είπε...

΄σύμφωνα με απόρρητες πληροφορίες όλες οι μαιμού αναπτυξιακές τέως νομαρχιών θα καταργηθούν. σύντομα θα ευρισκόμεθα στην ευχάριστη θέση διάφορα παράσιτα του δημοσίου βλ ανφλω να βγαίνουν στην εφεδρεία...υπομονή σύντομα έρχεται γερό κούρεμα

Hocus Pokus είπε...

"φήμες", "άκουσα", "κι εγώ άκουσα", "είπανε" ... σαν το ανέκδοτο με το γρύλο μου ακούγεται.

Βέβαια, θα περίμενε κανείς να ευαισθητοποιηθούν οι θεράποντες του δικαίου και να μας ενημερώσουν έγκυρα και έγκαιρα.

Όμως, η πολιτική εξουσία έχει δύο δεκανίκια: την θρησκευτική εξουσία - η οποία μόνον ως τέτοια υπάρχει - και τη δικαστική.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Hocus Pocus θα συμφωνήσω απόλυτα στο τελευταίο σκέλος του σχολίου σου! Όσο αφορά στις ¨φήμες¨… εγώ τις πιστεύω και θα σου πω το γιατί.
Όπως έχει αποδειχτεί στο παρελθόν από το λογιστήριο της ΑΝΦΛΩ ψυχή παίρνεις κουβέντα δεν παίρνεις και οι λόγοι είναι ξεκάθαροι! Ο αρχιλογιστής εκτός από υποψήφιος με τον Βοσκό, μέχρι πέρυσι αμειβόταν με 1500 τον μήνα για να είναι τρεις ώρες την εβδομάδα στην εταιρία και για φέτος κανένας δεν γνωρίζει αν ο μισθός του έχει μειωθεί όπως και των υπολοίπων μη ευνοούμενων. Το LEADER όμως έχει ένα ιδιότυπο καθεστώς και οι εργαζόμενοι δεν πληρώνονται από το λογιστήριο οπότε τώρα που έφυγαν θα μπορέσουμε να μάθουμε και την αλήθεια! Ας μην αδικήσουμε τα παιδιά με ερωτήσεις τύπου ¨γιατί δεν μιλούσαν μέχρι τώρα¨ γιατί δούλευαν για 500 ευρώ που σημαίνει ότι τα είχαν ανάγκη όπως όλοι μας άλλωστε.
Φίλε 7:58 Αυτοί οι δυο θα πληρωθούν με απόδειξη δαπανών χωρίς καμία σύμβαση πράγμα που έχει ξαναγίνει κατά το παρελθόν με έναν μηχανικό από την Πτολεμαΐδα τον οποίο είχαν κρατήσει για 2 ή 3 μήνες πέρυσι χωρίς σύμβαση

Δημοσίευση σχολίου