6:41 μ.μ.

ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ - ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Posted by Εφημερίδα Κρουά - Κρουά |

Σήμερα Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011, στις 13.00 μ.μ.συνεδρίασε το δημοτικό συμβούλιο Φλώρινας, για να ψηφίσει τον προυπολογισμό, χωρίς ..προυπολογισμό.
 Ο δήμαρχος κ. Γιάννης Βοσκόπουλος προκειμένου να δικαιολογηθεί απήγγειλε..Καλλικράτη - πως δηλαδή θα τα καταφέρει να είναι νομότυπος παρά τις καθυστερήσεις στις 11 Δεκεμβρίου 2011.
Η Πρόεδρος άρχισε πάλι εκείνα τα ακροβατικά νούμερα  - επείδειξη ισχύος- όταν διημείφθει ο διάλογος με τον κ.Μιχάλη Τσώκα, ο οποίος ήθελε να κάνει μία ερώτηση και η Πρόεδρος δεν επέτρεπε

Ζ. Ρίζου: «Τώρα με φέρνετε εκτός εαυτού»
Μ. Τσιώκας: «Και εγώ είμαι εκτός εαυτού κυρία μου».
Ζ. Ρίζου: «Δεν είμαι κυρία σας».
Μ. Τσιώκας: «Τότε κυρία σας, κυρία μας, όλων»
Ζ. Ρίζου: «Ούτε όλων είμαι. Είμαι κυρία πρόεδρος. Λοιπόν, θα διαβάσω τον κανονισμό».
Μ. Τσιώκας: «Εγώ θέλω να κάνω μια διευκρίνιση μετά την απάντηση του κ. δημάρχου. Θα την πως είτε θέλετε, είτε όχι».

Ο διάλογος Ασπρίδη - Βοσκόπουλου έληξε 1-0
Α. Ασπρίδης: «Τότε γιατί μας φέρατε εδώ σήμερα κ. δήμαρχε που τα ξέρετε όλα; Για να ακούμε τις βλακείες που λέτε;»
Γ. Βοσκόπουλος: «Μήπως δε ξέρετε να διαβάζετε; Ανοίξτε τον Καλλικράτη. Αυτός που λέει βλακείες είστε εσείς και όχι εγώ».
Ζ. Ρίζου: «Να προσέχετε τις εκφράσεις σας. Και καταρχήν δεν έχετε το λόγο. Αντιλαμβάνεστε ότι δεν έχετε το λόγο;»
Α. Ασπρίδης: «Έχω σοβαρό λόγο. Σήμερα θα έπρεπε να συζητάμε προϋπολογισμό και ο δήμαρχος περί άλλων τυρβάζει. Και κατά τ’ άλλα εμείς δεν είμαστε σοβαροί; Αυτός δεν είναι σοβαρός που μας κάλεσε για προϋπολογισμό και μιλά περί ανέμων και υδάτων. Να μην προκαλεί ο κ. δήμαρχος και να έχει την απαίτηση να μην απαντάμε σε αυτά που λέει. Κρύβεται πίσω από τον κανονισμό, λέει αυτά που λέει, χωρίς να έχουμε δικαίωμα να απαντήσουμε».

 Ο δήμαρχος μετά, άρχισε "την μπαλωματική", άρχισε να λέει για το ΚΕΦΟ Αρμενοχωρίου και ότι γενικά τον έκανε να θυμάται και να χαίρεται.
Η αντιπολίτευση αποχώρησε, και η παράσταση που είχε μεγάλη επιτυχία θα ξαναανεβεί στις 11 Δεκεμβρίου 2011. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό.

Πηγή neaflorina

1 comments :

Ανώνυμος είπε...

Ο Βοσκόπουλος και η Ρίζου! Να που κατάντησαν την Φλώρινα οι αλήτες και τα κομματόσκυλα. Αλήθεια τι γινεται με τις εισαγγελικές έρευνες;

Δημοσίευση σχολίου