2:07 μ.μ.

ΠΑΡΑΦΩΝΙΕΣ ΣΤΟ ΩΔΕΙΟ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

Posted by Εφημερίδα Κρουά - Κρουά |

 
 
 
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΙΑΝΟΥ ΣΤΟ ΩΔΕΙΟ ΜΑΣ ΕΓΙΝΑΝ ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ?
Με εκτίμηση
Γονείς μαθητών

Λάβαμε τη παραπάνω επιστολή που διαβάζετε. Βέβαια εμείς δεν είμαστε αρμόδιοι για να απαντήσουμε. Αυτό που κάναμε, ήταν να επικοινωνήσουμε άμεσα με το Ωδείο Φλώρινας. Από την Γραμματεία  μας απήντησαν πως οι εξετάσεις έγιναν κανονικά με παρουσία κοινού από όσους μαθητές το ήθελαν βεβαίως. Σε ερώτησή μας, "τότε για ποιόν λόγο υπάρχει αυτή η διαμαρτυρία εκ μέρους των Γονέων'; Η απάντηση ήταν η εξής " Δεν γνωρίζουμε, ενημερώθηκε ο διευθυντής του Ωδείου, ο οποίος θα επιληφθεί του θέματος"
Εν αναμονή της απάντησης .
 
 

3 comments :

Ανώνυμος είπε...

Eγώ πάντως ήμουν εκεί κ δεν υπήρχε κανένας σεκιουριτάς στην πόρτα να μου απαγορεύσει να μπω!!! Υ.Γ Τα θερμά μου συγχαρητήρια κ στην Χριστίνα Μποσδελεκίδου που πήρε το πτυχίο της με άριστα!!!

Ανώνυμος είπε...

Ήμουν κι εγώ εκεί!!! Όντως ο δρόμος ήταν ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα (άλλωστε μάλλον τάιζαν το "ποντίκι" τους για τα κακεντρεχή σχόλιά τους στα blogs)......

ΝΤΑΝΗ Μ. ΔΟΣΙΟΥ είπε...

ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΕΔΡΑΣ ΤΟΥ ΒΙΟΛΙΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΩΔΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΜΕ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ Ο ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΤΥΧΙΟΥ Ή ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΘΕ ΔΙΚAΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΟΣΜΟ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΣΤΙΣ ΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΙΑΝΟΥ ΣΤΟ ΩΔΕΙΟ. ΜΗΠΩΣ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΓΙΝΕ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΜΑΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ;;;;
NTANH M. ΔΟΣΙΟΥ
ΒΙΟΛΟΝΙΣΤΑ

Δημοσίευση σχολίου