5:37 μ.μ.

ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ!

Posted by Εφημερίδα Κρουά - Κρουά |


Τι σου είναι το διαδίκτυο καλοί μου φίλοι! Στην καλή του εκδοχή βεβαίως!                                  Mέχρι και μηνύματα από το υπερ πέραν μπορεί να σου στείλει!  
                                          
Υπερβολές και μπούρδες θα μου πείτε!  Μη με καταδικάσετε, και δείτε!
                                                                                                                                                                      Ένας φίλος από το face book - δεν τον γνωρίζω ούτε και με γνωρίζει- μου έστειλε ένα μήνυμα, στο οποίο μου έλεγε πως βρήκε ένα λογοτεχνικό βιβλίο στο Μοναστηράκι με ημερομηνία 23-3-1957 , που έφερε μία σφαραγίδα με το όνομα  Ευδοξία Κουτουράτσα!   Με ρώτησε  εάν είχα καμία σχέση με αυτή τη σύμπτωση και τον διαβεβαίωσα πως ήταν το όνομα της συγχωρεμένης Θείας μου και πως η ημερομηνία προφανώς να ήταν η ημέρα της γιορτής της!

Είχε την ευγενή καλωσύνη ο διαδυκτιακός φίλος να μου στείλει το βιβλίο. Δεν μπορώ να περιγράψω τη συγκίνηση   όλης της οικογένειας αλλά και την έκπληξη που ζήσαμε όλοι μας!

Βρήκα λοιπόν κι εγώ την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί σας το απερίγραπτο αλλά και τις ευχές του νέου μου φίλου!

Ντόρη Κουτουράτσα   

1 comments :

Ανώνυμος είπε...

Nτόρις ΟΙ δυνατότερες φιλίες που αντεχουν στον χρόνο είναι οι φιλίες που αναπτύσονται μέσα στην σιωπή.( και του διαδικτύου)
VA12

Δημοσίευση σχολίου