Η προεκλογική περίοδος, είναι μία ευκαιρία ακόμα να αναδείξουμε τα προβλήματα του τόπου μας και να ακουστούν προτάσεις. Η επαφή με τους κατοίκους, μας φέρνει πιο κοντά για να συνομιλήσουμε και να συνεργαστούμε. Κοινή γαρ η τύχη και το μέλλον αόρατο. 
Να μη μείνουμε στις χειραψίες, να μη δώσουμε υποσχέσεις!                                                Να προτείνουμε μέσα από γνώση και εμπειρία! Ο τόπος μας θέλει σχέδιο για να αναπτυχθεί!

«ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΓΡΟΤΩΝ» - Να πάρει μπρός, η αγροτιά
 « Η ακριτική μας Περιφερειακή Ενότητα είναι ένας καθαρά γεωργοκτηνοτροφικός νομός. Τα προβλήματα είναι διαχρονικά και δυσχεραίνουν τη ζωή των γεωργοκτηνοτρόφων σε όλα τα επίπεδα.
Η αύξηση της τιμής του πετρελαίου που έχει επέλθει τα τελευταία χρόνια, κυρίως των επαχθέστατων φόρων στο πετρέλαιο από την μεριά του κράτους, έχει «γονατίσει» του γεωκτηνοτρόφους της περιοχής μας καθώς το κόστος παραγωγής έχει εκτοξευτεί στα ύψη.
 Αποτέλεσμα,ο κόπος των αγροτών δεν ανταμείβεται παρ’ όλη την σκληρή δουλειά που καταβάλλουν.
Η πρότασή μου είναι το «πετρέλαιο αγροτών». Ειδική τιμή πετρελαίου για τους αγρότες, απαλλαγμένο από φόρους.

Aγαπητοί συμπατριώτες, 
Είμαι παιδί αγροτικής οικογένειας και τα προβλήματα αυτά τα έχω βιώσει στο πετσί μου. Η αγροτιά είναι η οικογένειά μου. Είμαι δικό τους παιδί, είναι δικοί μου άνθρωποι και τα προβλήματα είναι δικά μας. Θα χαρώ μέσα από έναν ρόλο διεκδίκησης και απαίτησης, να αγωνιστώ αποτελεσματικά και δημιουργικά.

Με εκτίμηση,
Ευαγγέλου Ηλίας – Υποψήφιος Βουλευτής Π.Ε. Φλώρινας 



0 comments :

Δημοσίευση σχολίου