Έδωσα έναν αγώνα δρόμου για να έρθω σε επαφή με όλους τους συμπολίτες μου.                 
Έδωσα έναν αγώνα ψυχής για να μοιραστώ με τους συμπολίτες μου σε κάθε γωνιά της Π.Ε. Φλώρινας αγωνίες, προβλήματα, φόβους και ελπίδες.
Το τέλος της προεκλογικής περιόδου, δεν σηματοδοτεί το τέλος αυτής της διαδρομής αλλά ένα σημείο επαναπροσδιορισμού.
Θα συνεχίσω αυτόν τον αγώνα, ανεξαρτήτως εκλογικού αποτελέσματος. 
                        
 Έχω ταυτιστεί με τον αγρότη στο χωράφι, με τον κτηνοτρόφο στον σταύλο, με τους εργαζόμενους στα ορυχεία και στη ΔΕΗ, τους εμπόρους, τους δημοσίους υπαλλήλους, με όλους τους συμπολίτες μου.
Τα προβλήματα στα χέρια των νέων ανθρώπων, χωρίς κομματικούς φανατισμούς, με όρεξη και ψυχικό σθένος να προσφέρουν και  να διεκδικήσουν, θα βρουν λύσεις.

 Ένας νέος άνθρωπος είμαι κι εγώ που διεκδικώ έναν ρόλο αγωνιστή με δυνατή φωνή και διάθεση συνεργασίας και με σύγχρονες ιδέες. 
Μέσα από το μικρό κόμμα των ΑΝΕΛ, προσπαθώ να στηρίξω την ιδέα της Πατρίδας, τα εθνικά, κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα με προτάσεις εφικτές και αποτελεσματικές.
Ζητώ την ψήφο των συμπολιτών μου, για να κάνω πράξη όσα είπαμε.                                             
Ζητώ την εμπιστοσύνη και τη πίστη τους στους νέους.


Με εκτίμηση
Ευαγγέλου Ηλίας – Υποψήφιος Βουλευτής Π.Ε. Φλώρινας με τους Ανεξάρτητους Έλληνες



0 comments :

Δημοσίευση σχολίου